מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הינו אמצעי עבור נותני שירותים, אתרים ובעלי עסקים, שייעודו ליצור פניות מלקוחות חדשים. הפניות הללו יעשו על ידי קיבוץ מידע מינימלי ככל שניתן בצורה אטרקטיבית ושיווקית, בשילוב עם עיצוב מקצועי ותמונות מוחשיות. אלו עשויים לעניין ולמשוך את הלקוחות, עדי לכדי מצב של השארת פרטי קשר של הלקוחות. הואיל ומטרת דף הנחיתה היא לגרום ליצירת פניות חדשות, כל נותן שירות אשר מעוניין להעלות את רמת החשיפה לאתרו, עשוי למצוא תועלת בדף הנחיתה.

דוגמאות לדפי נחיתה

ניתן ללחוץ על התמונות למעבר לאתר:

דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט בודד של חברה עסק אתר וכו', אליו מגיעים ( או "נוחתים") לקוחות פוטנציאליים. לקוחות אלו מגיעים לדף הנחיתה לאחר לחיצה על קישורים, פרסומים, באנרים וכיוצא בזה. מטרת דף הנחיתה היא לצוד את עינו של הלקוח וליצור אצלו משיכה מידית על מנת שהוא יהיה מעוניין ליצור קשר עם הגוף המפרסם. זאת ועוד,, מפעם לפעם ניתן יהיה לראות דפי נחיתה אשר יציעו ללקוח לרכוש מוצרים מסוימים. ככלל, העיקרון המנחה ביצירת דף נחיתה מוצלח הוא להשרות בלקוח תחושה שהוא אכן הגיע למקום המושלם עבורו, מבלי להעמיס עליו כמות מידע גדולה. בעת עיצוב ותכנון דף נחיתה, יש לתת את הדעת על מספר עקרונות מהותיים:

  • יש להקפיד על כותרת חדה וברורה של טיב השירות ומטרתו.
  • יש להשתמש במלל קצר ככל הניתן ויחד עם זאת על המלל להיות שיווקי ואטרקטיבי. זאת, בכדי להדגיש את יתרונות וכדאיות השירות. את המלל מוטב להפנות לכתיבה אצל מחלקת קופרייטינג.
  • כדאי להוסיף תמונות אטרקטיביות אשר ימחישו היטב את צורת השימוש בשירות.
  • הקפדה על עיצוב מקצועי ואיכותי, עשויה לשדר מסר של אמינות ומקצועיות.
  • במידת הצורך, יש לצרף אופציית השארת פרטי יצירת קשר (לרוב בצורה של כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון נייד ושם מלא).
  • הצבת ביקורות ופידבקים חיוביים מלקוחות עבר, ולו בכמה שורות, עשויה לתרום רבות.
  • יש להוסיף קישור שיעניק מידע נוסף למעוניינים.

למי מתאים דף נחיתה?

בעידן הטכנולוגי, מרבית החיפושים אחר נותני שירות, רכישות מוצרים וכיוצא בזה מתבצעים באמצעות האינטרנט. על כן, לשיטות הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט קיימת חשיבות עצומה. כאמור, אחת הדרכים להגיע אל הלקוחות נעשית באמצעות דפי נחיתה. לפיכך, דף נחיתה מתאים לכל בעל אתר אשר מעוניין בפניית לקוחות. זאת ועוד, בעלי עסקים רבים משיקים מפעם לפעם קמפיינים שיווקיים זמניים, והודות לפוטנציאל השיווקי והעלות הנמוכה הם פותחים דף נחיתה אשר מצביע או מוביל לקמפיין הנ"ל.

למה לעצב דף נחיתה בנענע 10?

לעיצוב דף הנחיתה קיימת חשיבות רבה, מכיוון שהעיצוב הדף הוא גורם משפיע במיוחד על הרושם של הלקוח. זאת ועוד, גולשים רבים נוהגים לצאת מדפי הנחיתה במהירות, כך שרק דף נחיתה מעוצב היטב עשוי למשוך את העין ולגרום להתעניינות אמיתית מצד הלקוחות. ככלל, בשוק קיימים מקדמי אתרים רבים אשר מציעים שירותי עיצוב דפי נחיתה. מדוע עליכם לפנות דווקא לנענע 10?