מהו קידום אורגני?

קידום אורגני בגוגל הינו אמצעי עבור בעלי עסק ונותני שירותים, שמטרתו לשפר את מיקום אתר האינטרנט של העסק בתוצאות מנוע החיפוש הפופולרי והמוכר - GOOGLE. מידת החשיפה של האתר לציבור הרחב תעלה באופן ישיר ככל שאתר האינטרנט יוצב במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כתוצאה מכך, פעולה זו עשויה להניב לבעלי עסק ונותני שירותים רווחים כלכליים רבים. הקידום האורגני בגוגל מהווה אפשרות יוצאת מגדר הרגיל להגדלת רווחי העסק בזמן קצר.

למה קידום אורגני בנענע 10?

  • ליווי אישי ומקצועי בהתאם לצרכי העסק
  • ותק וניסיון
  • שיטה ייחודית שמבטיחה הצלחה
  • יכולות וכלים טכנולוגיים מתקדמים
  • אנשי מקצוע

המושג קידום אורגני, או בשמו הלועזי המוכר – SEO – Search Engine Optimization, הינו מספר פעולות אותן מבצעת קבוצת קידום אתרים מוסמכת, בכדי לקדם דף מסוים בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, ובמקרה הנ"ל – מנוע החיפוש גוגל. בעידן הנוכחי, איתור בתי עסק, שירותים, בעלי מקצוע וכיוצא בזה נשען רובו ככולו על האינטרנט.

לצורך הדגמה: אדם אשר מעוניין לחפש אינסטלטור באזור השרון, יקליד את המילים 'אינסטלטור באזור השרון' במנוע החיפוש המועדף עליו, ויבחר את האינסטלטור בהתאם לתוצאות שיופיעו לפניו. אי לכך ובהתאם לזאת, למיקום ודירוג תוצאות מנוע החיפוש ישנו משקל רב – ערך בהצלחת עסק, על אחת כמה וכמה שמדובר במנוע החיפוש 'גוגל', המהווה מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בישראל ובעולם. אם כן, מטרת הקידום האורגני בגוגל לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש, ולקרב אותו כמה שיותר לתוצאה הראשונה.

איך נמדד הקידום בעיני גוגל?

אם תהיתם כיצד ניתן לבצע את הקידום האורגני ואיך הוא נמדד, למעשה, מנוע החיפוש גוגל מפעיל אלגוריתם לפיו נקבעים דירוגי האתרים בתוצאות החיפוש. האלגוריתם מושפע ממספר גורמים, כגון: רמת תפוצת האתר ברשת האינטרנט, הווי אומר – ככל שקיים מספר גבוה של קישורים (לינקים) לאתר מסוים דירוגו עולה; איכות התוכן בדף האינטרנט והתדירות בה הוא מתעדכן; זמן טעינת דף האינטרנט; נתוני שביעות רצון של הגולשים באתר ועוד. כאמור, קבוצת קידום האתרים תדע כיצד 'לשפץ' את דף האינטרנט בכדי להעלות את דירוגו בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל.

למי מתאים השירות?

כאמור, יש לתת את הדעת על מיקום האתר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל, מכיוון שמרבית החיפושים אחר נותני שירות מתבצעים באמצעות מנוע חיפוש זה. לפיכך, שירות הקידום האורגני מתאים לכל בעל עסק ואתרים שמעוניין להופיע בתוצאות החיפוש במיקום גבוה (בהתאם כמובן לביטויים רלוונטים שהוקלדו במנוע החיפוש).
נוסף על כך, הודות לקידום האורגני, האתר עתיד להסתמן בעיני גוגל והגולשים כאתר סמכותי בתחום המבוקש. בשל החשיבות הרבה של מיקום תוצאות החיפוש בגוגל, נוצר מאבק עיקש בין בעלי האתרים ונותני השירות המתחרים אחד בשני על דירוג זה. יש שיסברו כי מאבק זה הינו סתמי, משום שלטענתם 'שני האתרים מופיעים בתוצאות החיפוש, אין שוני בין התוצאה הרביעיתת לדוגמה לבין החמישית'; טענה זו הינה משוללת כל יסוד, הואיל ומחקר שבוצע על ידי חברת העין Eyetools וחברת השיווק Enquiro מגלה כי את מוקד ההתעניינות של עיני הגולש תופס השליש העליון של תוצאות החיפוש, וככל שיורד הדירוג כך יורדת רמת הויזיביליות. הדירוג הראשון תופס את מלוא תשומת הלב, החמישי מקבל 60 אחוזים, והשמיני עומד על 30 אחוזי נראות בלבד.

למה קידום אורנגי בנענע 10?

ליווי אישי ומקצועי בהתאם לצרכי העסק

אנו בנענע 10 מבינים כי לכל אתר אינטרנט ובעל עסק ישנם צרכים משל עצמו, המשתנים מאתר אחד למשנהו. כמו כן, אנו מודעים לעבודה כי צרכים אלו עלולים להשתנות במרוצת הזמן. לפיכך אנו דואגים כי כל לקוח יקבל ליווי אישי ומקצועי, מרגע הפנייה אלינו ועד לסיומו של התהליך.

ותק וניסיון

נענע 10 היא לא חברה חדשה בתחום האינטרנט. נענע 10 מציגה ניסיון עתיר שנים בתחום התקשורת והדיגיטל. העובדה כי מדובר בחברה וותיקה ומוכרת מבטיחה קבלת שירות אמין ומקצועי, אשר יוודא מעל לכל ספק כי האתר שלכם יקודם בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל בצורה מהירה ושיטתית.

שיטה ייחודית שמבטיחה הצלחה

קיים מספר רב של אתרים שמציע שירות קידום אורגני בגוגל, כאשר כל אתר דוגל בשיטה שלו. אנו בנענע 10 מציגים שיטה ייחודית שמבטיחה הצלחה בקידום האתר בדירוג של גוגל. שיטה זו נבחרה לאחר מחקרים מעמיקים ומקצועיים, והיא אכן מוכיחה עצמה מדי שבוע.

יכולות וכלים טכנולוגיים מתקדמים

אנו בנענע 10 משתמשים ביכולות המתקדמות ביותר ובכלים הטכנולוגיים המפותחים ביותר אשר קיימים כיום בשוק. זאת, על מנת להמציא את שירות הקידום האורגני בגוגל הטוב ביותר, ואף לעקוף אתרים יריבים המתחרים על מקום גבוה בדירוג.

אנשי מקצוע

אנו בנענע 10 מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים מקצועיים ובעלי וותק. כל זאת במטרה להעניק לכם את שירות הקידום האורגני הטוב ביותר שביכולתנו לנפק. השילוב הייחודי בין הניסיון הרב שקיים אצל אנשי המקצוע שלנו יחד עם יכולת היצירתיות והחשיבה האנליטית שקיימים אצלם, מוביל אותנו להצלחה.

שאלות ותשובות

בשל הפופולריות הרבה לה זוכה מנוע החיפוש גוגל במדינת ישראל, אין צורך להתייחס למנועי חיפוש אחרים. בכל הנוגע לקידום אורגני מעבר לים, קיימים מספר מנועי חיפוש שעליהם יש לתת את הדעת כדוגמת YAHOO ו-Bing.
ככלל, אין מחיר קבוע לקידום אורגני בגוגל, והוא מורכב ממספר פרמטרים משתנים, כגון: ותק האתר, מספר מילות מפתח מבוקשת, שעות עבודה, מצב התחרות בשוק ועוד.
קידום ממומן מציב את האתר שברשותך במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. עם זאת, ישנם גולשים אשר בוחרים להתעלם מהמודעות הממומנות. לפיכך, פנייה נוספת לשירותי קידום עשויה להתגלות כהשקעה נבונה בהחלט.
האתר שלך מוצב בדירוג גבוה וטוב שכך. בל תשכח כי האתרים המתחרים פועלים ללא לאות לעקוף את האתר שבבעלותך בדירוג של מנוע החיפוש. הזנחת הנושא עלולה לפגוע במיקום הדירוג של אתרך בעתיד, ולכן מומלץ לפנות לשירות קידום אורגני למרות הדירוג הגבוה והמחמיא.