קידום בגוגל שעובד בשבילך!

קידום ממומן בגוגל הינו שירות שנוצר על ידי מנוע החיפוש הפופולרי GOOGLE, שמטרתו להציב אתרי אינטרנט במקום גבוה במיוחד בתוצאות החיפוש של GOOGLE. פעולה זו עשויה להעלות את מידת החשיפה לאתר האינטרנט או דפי נחיתה יעודיים בצורה משמעותית, ועל כן היא עתידה להצמיח רווחים כלכליים לעסק. ככלל, הקידום הממומן של גוגל, מתאים לכל בעל עסק שמעוניין להעלות את החשיפה לאתרו וכן לפרסם מוצרים שירותים ומבצעים. הקידום הממומן של גוגל הינו דרך יוצאת מן הכלל לשיווק יעיל במחיר משתלם לאורך זמן.

שיטה יחודית לקידום מודעות לעמוד הראשון של גוגל

למה קידום ממומן בנענע 10?

  • ותק וניסיון
  • שיטה ייחודית שמבטיחה הצלחה
  • יכולות וכלים טכנולוגיים מתקדמים
  • ליווי אישי ומקצועי
  • אנשי מקצוע

מהו קידום ממומן?

קידום ממומן בגוגל הינו למעשה שיטה להגדלת חשיפת אתר האינטרנט, על ידי הצבת האתר בדף הראשון של תוצאות מנוע החיפוש גוגל. אנו נמצאים כיום בעידן האינטרנטי, בו לתחום הפרסום האינטרנטי השפעה עצומה על מידת החשיפה של העסק לציבור הרחב. לו בעבר נהגו לקוחות לאתר את בעלי העסקים באמצעות שיטוט בספרי הטלפונים ובעיתונים, כיום הקליינטים מוצאים את מבוקשם באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט. מנוע החיפוש הפופולרי גוגל (Google) מציע לבעלי אתרים את שירות הקידום הממומן, כך שבאמצעות תשלום מסוים האתר המדובר יופיעו בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש (בצוותא עם אתרים שנהנים גם הם משירותי קידום ממומן בגוגל). הופעת האתר בתוצאות הראשונות של גוגל כתוצאה משירותי קידום ממומן, מבוצעת לאחר חיפוש של גולש שכלל מילים רלוונטיות שנבחרו מראש. ככלל, ניתן לומר שהעסקה משתלמת לשני הצדדים – מנוע החיפוש גוגל מרוויח כסף, ומן העבר השני אל האתר של בעל העסק נכנסת כמות גדולה של גולשים, אשר עתידה להעלות את רווחי העסק באופן מידי.

למי מתאים השירות?

פרסום בגוגל הוא אחד מדרכי השיווק הזולים ביותר שקיימים כיום בשוק אך יחד עם זאת הוא אפקטיבי במיוחד למרבה הפלא. ניתן לומר אם כן, כי שירותי קידום ממומן בגוגל מתאימים לכל בעל עסק שמעוניין להפיץ את העסק שבבעלותו לקהל יעד רחב, על ידי הופעת האתר שבבעלותו במקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. כמו כן, שירותי קידום ממומן בגוגל יתאימו כמו כפפה ליד לבעל עסק שפותח במבצע כזה או אחר, אתר שמעוניין לשווק בצורה מהירה את המוצרים שהוא מציג, אתר אינטרנט שמציג שירותים מסוימים, עסק חדש שזה עתה נפתח והמגוון עוד רחב. נוסף על כך, שילוב של שירות קידום ממומן בגוגל ושירות קידום אורגני בעת ובעונה אחת עשוי להגדיל את מידת חשיפת האתר בצורה ניכרת והינו כדאי בהחלט. ככלל, ניתן להגדיר את קידום הממומן של גוגל ככלי יעיל וזול (בהשוואה כמובן לשאר אמצעי פרסום – עיתונים, טלוויזיה, רדיו וכדומה) לחשיפת אתר העסק בצורה מהירה אמינה ואיכותית.

למה קידום ממומן בנענע 10?

ותק וניסיון

חברת נענע 10 היא חברה מוכרת וותיקה עם ניסיון רב שנים בתחום התקשורת והדיגיטל. פנייה לחברה וותיקה כנענע 10 תהווה ערובה עבורכם לקבלת שירותי קידום ממומן אמינים ואיכותיים ביותר. קיימות בשוק כיום חברות רבות ללא ניסיון שמציעות שירותי קידום ממומן בגוגל. חוסר הניסיון של חברות אלו עלול לבוא בעוכריהם של הפונים אליהם.

שיטה ייחודית שמבטיחה הצלחה

קיימות מספר שיטות לקידום ממומן בגוגל. אנו – נענע 10, בחרנו את השיטה שלנו לקידום ממומן בגוגל בקפידה רבה, לאחר מחקרים רבים ובדיקות מעמיקות. אלו מסייעים לנו לוודא כי השיטה שלנו מבטיחה הצלחה של כל עסק שפונה אלינו.

יכולות וכלים טכנולוגיים מתקדמים

אצלנו בנענע 10 לא בוחלים באמצעים – אנו משתמשים ביכולות ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים והטובים ביותר שקיימים כיום בשוק, על מנת לוודא את הצלחת הקידום הממומן בגוגל.

ליווי אישי ומקצועי

אצלנו בנענע 10 מתייחסים לכל לקוח באופן אישי. לפיכך, כל לקוח עתיד לקבל מאתנו ליווי אישי שיסופק על ידי איש מקצוע, החל מתחילת התהליך ועד לסופו.

אנשי מקצוע

נענע 10 מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום הקידום הממומן. אנשי מקצוע אלו פגשו בעבר מאות אתרים שפנו לשירותי קיום ממומן, ובזכות הידע הרב שברשותם והניסיון העתיר שצברו הם עתידים לתת לאתר שלכם מענה הולם ואפקטיבי. בנוסף, אנשי המקצוע שלנו ינתחו בתדירות גבוהה את הפרויקט במטרה לשפרו 'תוך כדי תנועה'.

שיטה יחודית להצבת המודעה בעמוד הראשון של גוגל

הכרות עם הלקוח ותחום הפעילות שלו.
מחקר תחום הפעילות בצורה יסודית ומעמיקה והוצאת מסקנות על בסיס מחקרי ביטויים, נפחי חיפוש, עלויות הקלקה ורמת התחרות של התחום.
לפי מסקנות המחקר מאפיינים את הקמפיין ואפיקיו וממליצים על תקציב.
העלאת הקמפיין לאוויר ובדיקת תקינותו.
מעקב צמוד וניתוח נתונים לטובת אופטימיזציה של הקמפיין להמשך.